15 март 2018 г.

Картичкофурийско предизвикателство 364 "НЕЖНОСТ С ПАУС"

Здравейте,творящи дами!
Много съм щастлива,че за първи път и аз ще ви предизвиквам. Казвам се Соня, но с "картичкофурийски "псевдоним -Sisi Todorova.
Искам да благодаря на Жанета Гочева, че избра моята картичка за победител в нейното "винтидж предизвикателство".
Темата на моето предизвикателство към Вас е - "НЕЖНОСТ С ПАУС".
Използвайте паус във вашите проекти-било то цвете, елемент или картичка, изцяло от паус в стил пергамано. Покажете нежност и ефирност с помощта на пауса.
Наградата за най-нежната и най-докоснала ме картичка ще бъде ваучер за покупка на стойност 20 лв. в онлайн магазин Хоби свят.
Моето първо участие в предизвикателство беше и първата ми победа. Спомням си колко много се радвах на първите ми спечелени придобивки за хобито. Затова искам да зарадвам и дам кураж на някой с първо участие, а разбира се и с награда-изненада от мен.
За вдъхновение съм ви приготвила една картичка в стил "пергамано".

Благодаря на Sisi Todorova за паусовото предизвикателство!

Паус използваха в своите вдъхновяващи картички Картичкофеите:









Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 април 2018г., неделя.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.






Няма коментари: