15 ноември 2017 г.

Картичкофурии представя ... Ирина Ангелова

Гост на Картичкофурии представя... е творец, който с уникалността на нещата, които прави винаги предизвиква нашето възхищение. Научете повече за една талантлива и прекрасна дама - Ирина Ангелова.

Здравейте,
Казвам се Ирина Ангелова.Благодаря на Деси за поканата, трогната съм от вниманието.
Моето творчество започна преди три години и половина.Всичко стартира с яйцата за Великден.На детски рожден ден една от майките ме запали с декорирането на яйцата със салфетки.Така научих за декупажа. Прекарвах всяка свободна минута в плескане на буркани и всичко що ставаше за това.И така .....до момента, в който помирисах и усетих допира на хартията-всичко се преобърна. Руми Борисова е виновна(любима реплика от срещата в Пловдив, но е самата истина).
Албумите и картичките са хоби за мен.Лекар съм по професия и работя на две места.Факт, всеизвестен на всички е, че така се отмаря ,откъсва от ежедневието.Това е познато и не е различно за мен.Моля се никога да не ме напуска желанието да творя,защото съм инвестирала много пари в материали и продължавамда го правя.Не понасям бъркотията и хаоса вкъщи, но до момента не съм намерила начин да се справя с него.Материали купувам от мгазинчетата за крафт материали, такива за платове...Любими са ми естествените материи, дантели,цветя.Напоследък залитам много по микс медията,обожавам печати,мастилата оксиди,бои,релефите, марлята, молдовете и направата на гипсови отливки.Много обичам да ходя на работилници, там съм всред свои,релаксирам, уча, забавлявам се.Обичам да експериментирам, гледам клипове, харесвам много и се вдъхновявам от бг крафтърките, и една полякиня: Дорота Копеч.
Първата ми картичка не помня точно но е нещо подобно.......Пълен ужас и хаос.
Някои от последните ми неща са......
Мисля,че КФ и блогът са необходимост, вдъхновение, труд, страхотна инициатива.Срещите са невероятни,зареждащи, емоционални.Както казах на последната- 100 жени на куп,без интриги и свади,цяло чудо.Благодаря ти, Деси!Организацията винаги е перфектна!Нещото,което не толерирам и много ме натъжава са споровете в групите,цялата жлъч която се излива понякога.Мисля че те нямат място при красотата и творчеството.

Желая на всички здраве за да се наслаждават на креативността и вдъхновението си!Бъдете благословени!
Благодаря за вниманието
С обич и уважение
Ирина

2 коментара:

KalySto каза...

Страхотната колежка (на няколко фронта), Ирина! Страхотни красоти твориш и се радвам,че имах възможност да се запозная с теб. Поздрави от Варна и от мен!

Анонимен каза...

За мен е чест да познавам Иринка....И също така да притежавам нейни неща.....От сърце ти пожелавам здраве и много,ама много красота! Знаеш колко те обичам.....
Мариана Кандилова