9 август 2017 г.

Картичкофурии представя ... Даниела Велкова

Картичкофурии ви представя една много талантлива творяща дама, която чудесно се справя с интерпретирането на различни теми и предизвикателства. Тя вярва, че щастието е навсякъде и то наистина струи от красотите, които създава. Добре дошла на гостенката ни Даниела Велкова.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си?

Здравейте!Щастлива съм,че това е повод да се запозная с всички вас!
Аз съм Даниела Велкова. Имам съпруг,който е моя опора във всичко и две прекрасни деца-Мариян на 20 и Калина на 10 години!
Обичам семейството си,приятелите си,цветовете,навсякъде и във всичко! Те ме вдъхновяват и ми носят щастие!

2.Какъв ви е ника и от къде произлиза?
Нямам такъв. :)

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Блог нямам , но пък скоро си направих страница във фейсбук,в която с удоволствие споделям всичко , направено от мен!

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Ами...Началото беше през декември 2016,малко преди Коледа.Трябваше да подготвя няколко картички за празниците! Чувството,което изпитах тогава, беше неповторимо.Вълнувах се,чувствах се жива и заредена с енергия!

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи щастие и наслада!Насищане с цветове и красота!Обичааам!
Като се замисля,то май заема цялото ми ежедневие.То е през деня в действията ми и през нощта в мислите ми-комбинации от цветове,материали,обща визия на нещата.....Идеи,идеи,идеи......Хубаво е! :)

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Любима за мен е хартията.Обожавам да работя с нея.Набавям я от книжарниците.Използвам и много неща(подаръчни чанти,опаковки,картончета от етикети,красиви хартии....и много други),които вече са свършили предназначението,но все пак са останали красиви.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Аз май нямам любим стил.Просто обичам да се цапам и да създавам някакви комбинации по усет,може би.Дори си мисля,че не познавам добре и стиловете в правенето на картички. :)

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Цяло щастие за мен е ,че в момента мога да се занимавам спокойно с хобито си!

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Първата картичка не я помня.През годините съм правила картички за мои много близки хора,просто така,за да ги зарадвам!

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете?
Винаги съм се страхувала от този въпрос,защото е много трудно за мен да определя.Аз си ги харесвам,всичките!Всяка от тях ми носи спомен и огромна емоция.Но може би две от тях са особено важни за мен.Това са картичките за моите деца по повод рождените им дни тази година.











11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
Супер сте,момичета!!!
Искам да ви пожелая здраве и много , много вдъхновение!Продължавайте да създавате красота!


Няма коментари: