18 юли 2017 г.

Картичкофурии представя ... Христина Гуглова

Гост на Картичкофурии представя е една талантлива, изпълнена с много емоции и енергия дама, която ни огрява като слънце и ни вдъхновява на всяка Картичкофурийска среща. Запознайте се отблизо с Христина Гуглова.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Христина Гуглова съм от село Джулюница/за тези които се питат -това пък къде е казвам на 28км източно от град Велико Търново .Българско село с древна история и красива природа./За мен какво да ви кажа...аз съм горда българка обичам си родината с всичките й красоти и недостатъци, уважавам традициите на нашите деди и по всякакъв начин се стремя да ги предавам на поколенията. Ценя изкуството във всичките му форми. Плача на хубави филми и книги, разнежвам се на красиви картини...

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
.В нашето село на никнейма му викаме прякор...няма човек който е без такъв.Още от малка ми казваха Хортензия после като пораснах станах Христензия и така ми остана...така се и пиша.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Блог си нямам по простата причина ,че не ми остава време да пиша.Може би като стана на 100 години ще напиша мемоари(тогава ще имам повече време-така си мисля😊)

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Започнах да правя картички 2011година и то само през нощта ,тогава се чувствах свободна. Квилингът беше в началото и интересното бе, че най-напред направих пано с мноого цветя ето това:


След това последваха картички,картички с квилинг докато ти се завие свят.Лентичките си ги рязах на ръка от цветна А4 хартия, приспособлението си направих от игла и така може би две години. После попаднах в Картичкофурии и нещата се завъртяха. На втората среща на Картичкофурии Кали буквално ме зариби /за което съм й страшно благодарна/да оцветявам с алкохолни маркери диги печати. Не крия снемам си от Пинтерест картинки и воала удоволствието е огромно...После започнаха едни покупки печати,машинки ,инструменти,шаблони,хартии и всичко каквото ви дойде на ума за един крафтър.
Обичам да творя и най-голямото удоволствие ми е когато видя очите на хората, които получават картичката и тяхното* Ехаа*. Вече не ме питат имам ли готови да си изберат... направо ми казват -направи ми за еди кого,за еди какво и така ден след ден радвам някого... Питам Ви аз: има ли по-голямо удоволствие от това да даваш щастие?

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете
Любима картичка... как да ви кажа, ами те всичките си ги харесвам...може би любима картинка-мацката със шампанското, очите й, жеста...Някак си се вписвам в нея😊


11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?

За Картичкофурии какво да кажа... на тях дължа 90% от амбициите си 10% са си ми запазена марка талант.Обичам Ви!Винаги ще сте в сърцето ми.

4 коментара:

Анонимен каза...

Страхотанта Хрис-Хортензия..вече ще зная..:) Още при първта ни среща ме впечатли с емоцията и заряда ,които носи в себе си !Един истински човек,неподправен и искрен,а за талантите и няма нужда от коментари..те се виждат !Успех Хортензийо !Дерзай!Прегръщам те земляче!
Елена Гинзарова

Kati каза...

Няма картичкофурийска среща без тази колоритна личност. Толкова настроение и смях ни носиш, мила Хриси, дори и от страниците на блога. Радвам се,че те прочетох и чакам да се видим в Стара Загора.

KalySto каза...

Страхотна усмивка и прекрасен човек!За мен е удоволствие,че съм те вдъхновила да опиташ нещо ново. Ще чакам с нетърпение следващите ни срещи.Да не говорим,че знам ктде в Джулюница и мога да те намеря дори у там :)

Stefka Pashova каза...

Прекрасен и позитивен човек. Без нея нашите срещи няма да бъдат същите