1 юли 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 341 Синьо лято

Днес ни предизвиква Ивелина Чолакова от DamayantiStudio.

Аз съм Ивелина, позната в онлайн пространството като Дамаянти 🙂
Фотограф съм, но голямата ми страст остана дигиталният скрапбукинг. Обожавам да правя цветни и весели хартии на най-различни теми.
Може да ме намерите в Етси https://www.etsy.com/shop/DamayantiStudio И Фейсбук https://www.facebook.com/damayantistudiodesign/.


Тя ви отправя едно много лятно предизвикателство.
Темата му е "Синьо лято", а картичките, които ще изработите за него трябва да включва синьо плюс любим ваш цвят с който да го съчетаете и да има поне един морски мотив.

Победителят в предизвикателството ще получи 5 комплекта от създаваните от нея дигитални хартии. И още един участник по неин избор ще получи 2 комплекта дигитални хартии.

Благодаря на Ивелина Чолакова от DamayantiStudio за лятното предизвикателство.

Вдъхновяващи картички на тема Синьо лято, използвайки едни от морските хартии на Ивелина Чолакова Marina създадоха Картичкофеите:


Какво друго да е лятото освен синьо и морско?! А прекрасните дизайнерски хартии на Ивелина Чолакова ми навяха романтични спомени, от които изплува един позабравен роман -„Корабът с алените платна“. С нетърпение ще очаквам да споделите вашето ‚синьо лято‘!


Крайният срок за участие е 23,59ч на 1 август 2017г.

Моля, да участвате с НОВИ ПРОЕКТИ, създадени след датата на задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка участие като отделен линк. И моля с проект участвал в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си или фейсбук страницата си/албума/ добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участия без линк водещ към предизвикателството, в което са включени няма да бъдат зачитани!









🙂

Няма коментари: