13 юни 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 335 . Обзор

Приключи и Картичкофурийско предизвикателство 335 "Думи и цветя".
Благодаря на екипът на онлайн магазин naborsata.com за интересното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха в него!

При толкова много и толкова красиви участия изборът на победител ще бъде направен с рандом генератор.


Победител е участник 29 Borqna

Честито на победителката!

Borqna ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 335 6 май - 6 юни 2017г.

За да получиш наградата си пиши на мейла на info@naborsata.com

В Картичкофурийското трио, избрано от Картичкофурии по реда си на участие влизат:

Силвия Спасова

Deni

Елена

Честито момичета!
Вие също можете да използвате нашият банер,

като добавите към него КФП 335 6 май - 6 юни 2017г.

2 коментара:

Borqna каза...

Много благодаря, скъпи дами!
Така се зарадвах! Какъв късмет, а?
( Под секрет :
Има ли RANDOM – винаги печеля!
Щастлива Овчарка съм аз!)
Благодаря Ви – бях малко тъжна, че не успях
да довърша картичката си за „Черно-бялото“
предизвикателство и да участвам,
но Вие отново ме заредихте с енергия!
Страхотно!
Специални поздравления за Картичкофурийското трио!

Borqna каза...

Здравейте отново!
Получих наградата си - Супер!!
Приятно съм изненадана и подскачам от радост и вълнение:

- от наградата - от нейният размер!! Ле-ле!
Дами, участвайте!! Който играе - печели!
И само банер да беше - щях да съм доволна. А вие - и ваучер! Жестоко.
/Когато писах първия си коментар тук още не знаех това./

- от комуникацията, доставката - отлично!
Тук ще добавя, че ако не бяхте Вие, аз никога нямаше да знам
КАК да си поръчам нещо по Интернет, а то било толкова лесно!
И щях да си остана една неграмотна и смотана...
БЛАГОДАРЯ Ви от сърце!
Успех!