15 март 2017 г.

Картичкофурии представя - Даниела Нановска/Deni

Гостенка на Картичкофурии представя този месец една много стилна и елегантна дама, която прави също толкова стилни и елегантни картички.
Представям ви отблизо Даниела Нановска/Deni


1. Представете се и разкажете нещо за себе си
Здравейте! За мен е чест и удоволствие да гостувам в рубриката на Картичкофуриите.
Казвам сe Даниела Нановска, съпруга и майка на двама сина. Живея в гр.Плевен. От дете рисувам, шиех дрехи на куклите си, по-късно започнах да шия и за себе си. Винаги ме е влечало да правя нещо с ръцете си . По професия съм архитект и работя на свободна практика, така, че хобито ми донякъде има общи точки с професията ми, що се отнася до цветоусещане, композиция и стил. Перфекционист съм- обичам всичко, което правя да е изпипано до последния детайл . Понякога дни наред умувам върху проектите си, композицията, идеята, цветовете, случва ми се дори да ги сънувам.
2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
Никът ми в интернет пространството е Deni- име, останало ми от студентските години.
3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Имам блог, който създадох още през 2011г.- http://deniarch.blogspot.bg/ Нарекох го „Импулс“- така го усетих, като тръпка някаква.
Престраших се да го направя сравнително бързо след като открих света на картичкоправещите. Първите ми публикации бяха посветени на двете ми деца-„Нашата малка гордост“ и „Нашата голяма хубост“ / Докато се престраша да кача някакви картички/. Поради някакъв проблем не мога да го ползвам от доста време. Затова в момента основно показвам творенията си във Фейсбук.
4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Започнах през 2011 год. , запалих се малко случайно, преди около 6 години. Малкият ми син имаше задача в училище да изработи коледна картичка за участие в някакъв конкурс. Заех се да му помогна и реших да потърся някаква идея в Интернет. За моя голяма изненада попаднах в един приказен свят, който дори не подозирах, че съществува. Като омагьосана разглеждах дни наред различни блогове , рових се в разни форуми и сайтове , просто не можех да се откъсна от красотите , които откривах. Бях тотално заразена с тази страст. И това беше началото... та до ден днешен магията не ме пуска.
5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи огромно удоволствие, дава ми спокойствие и удовлетвореност. Мисля, че намерих нещото, което да носи радост както на мен, така и на хората, за които е предназначено. За мен в известен смисъл беше и антистрес терапия- умът ти е другаде, забравяш за всичко останало, не мислиш за лошите неща, пренасяш се в един красив и вълшебен свят.
6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Нямам любими материали, нямам много печати, модерни инструменти и хартии. От всичко по малко. Любим материал ми е велпапето. У нас не се изхвърлят опаковки от каквото и да било.Обичам да рециклирам. Никога не изхвърлям дребни остатъци от картон-изрязвам от тях дребни детайли. Основно пазарувам от българските магазини. Напоследък, както всички други купувам и от ebay! И може да прозвучи леко налудничаво, но влизайки в някой магазин, винаги се оглеждам дали няма нещо интересно, което да послужи в направата на някой проект! Тази лудост май е всеобща…
7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Честно казано нямам любима техника в правенето на картички, Обичам да рециклирам, в доста от картичките ми присъстват материали от „кошчето“. Харесва ми да виждам как те се вписват в проектите ми и заживяват нов живот. Харесвам всичко изработено с вкус, носещо емоция и в този смисъл нямам предпочитан стил.
8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Нямам точна статистика, понякога до среднощ умувам над някой проект, друг път я няма музата. Понякога пък правя нещата на един дъх. Както дойде. Мечтая си денят да има повече часове. Отделям много повече време на това да измислям проектите си и много по-малко реално, за да ги осъществя.
Ако имах повече време, много бих искала да направя един семеен албум. Сигурна съм, че и за това ще намеря време един ден.
9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Първата ми картичка беше коледна . Както писах по-горе направихме я заедно със сина ми за училищен проект. За съжаление не съм я снимала тогава. Може би учителката на сина ми да я е снимала, би било хубаво да я имам. След това се престраших чак за „Св.Валентин“. Направих блога си и публикувах там първите ми валентински картички. За моя голяма изненада получих доста окуражителни коментари, което тотално ме запали да продължа.
10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете
Нямам една любима картичка. Но със сигурност имам някои любими картички. И всяка от тях е специална за мен.
Това е една от първите ми картички, с която спечелих едно предизвикателство в блога на Доника Симеонова-Артимарк, а темата беше „Суша“. Почти изцяло е изработена от отпадъчни материали точно в подкрепа на идеята за рециклирането и на това да пазим природата.
Ето някои от по-старите ми картички- много семпли и изчистени , които са сред любимите ми.


От по- новите ми картички в графата „Любими“ попадат ето тези:


Един от любимите ми и по-различни проекти е ето това пано-колаж:
Отне ми доста време, но резултатът си заслужаваше.

Имам и други любими, разбира се, но да не отегчавам другите. Може да ги видите на страничката ми във Фейсбук: https://www.facebook.com/Handmade-by-Deni-especially-for-you-621342911326927/
11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
Картичкофурии е блогът, който открих най- напред, в който намирам сродни души и вдъхновение. Място, на което има какво да се научи и какво да се види. Пожелавам ви от все сърце още дълги години да запазите това местенце и вълшебството в него! Продължавайте да правите живота ни още по-цветен и забавен!
А на картичкотворящите бих пожелала да не престават да търсят красотата и хармонията в света и да не забравят да оставят частица от себе си във всичко, което правят. Да творят със сърце и душа, това винаги се забелязва!

2 коментара:

Te4eto каза...

Чак сега успях да стигна до тук... ама голяма част от нещата все едно аз съм ги писала, тъй че хоич не е чудно че много харесвам Дени!!!

Unknown каза...

Благодаря, Тече, взаимно е!