4 януари 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 320 - Обзор

Здравейте, талантливи картичкофурии!
Благодаря на всеки, който се включи в предизвикателства 320 "Всичко може без картичка"!
Показахте невероятно красиви проекти и както и очаквах, ми предстоеше труден избор на победител. Така че смятам за съвсем правилно предварителното обявеното ми решение победителят да е случайно избран и това е:
№27 Пламена или Amitala Flame и нейната кутия


Страшно много се радвам на новите участници, а те са четири:
Рая с две участия №12 и 13

Пламена/Amitala Flame №27


Миглена Мачева/Handmade kindness №3


Велина Трифонова/Квилинг глезотийки, разни кутийки и други щуротийки №14


Дано да не пропускам някой друг нов участник, но само тези са написали в публикацията си, че това им е първи опит.
Както съм обещала, избрах си победител от смелчаците, престрашили се да участват за първи път и това е:
Рая с участие №13.
Много се радвам, че и двете награди отиват при нови участници, защото да си призная, така ми се искаше и така и се получи 
Моля да се свържете с мен на мейл live888bg(at)gmail(dot)com или да ми изпратите лично съобщение във Фейсбук - Irena Stefanova, за да уточним как да получите наградите си.
Честито на победителите и до нови срещи!

Благодаря на Ирена Стефанова за интересното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха в него! Видяхме голямо разнообразие от творчески проекти и оригинални идеи и техники!

Честито на победителката!

Честито и на Рая, която също получава награда!

Пламена/Amitala Flame ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 320 9-22 декември 2016г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 20 януари!



2 коментара:

Unknown каза...

Здравейте Картичкофурии. Страшно много ви благодаря за признанието.Направихте ме истински щастлива. За мен е чест , че ми давате възможност да ви вдъхновя:) поздрави и прегръдки !

Raq DImitrova каза...

Здравейте, чак днес.....30 минути от началото на рождения ден на големия ми исн реших да прочета победителите......ЙЕЕЕЕЕЕЕЕ.....аз съм между тях. Много благодаря, че ме оценихте :) Много ме зарадвахте :)