2 декември 2016 г.

Картичкофурийско предизвикателство 316 - Снежни човеци

Здравейте, картичкофурии, днес е мой ред да ви вдъхновя, аз съм Силвия - Silviq Ivanova Cvetanova, с много от вас се запознахме на Осмата картичкофурийска среща в Казанлък, където бяхме домакини с момичетата от Долината на розите. Снежно да ви е ... и топло , с мирис на джинджифил и канела!
Имам две деца и прекрасен съпруг, който търпеливо понася купища нарязана хартия , прах и бъркотия ...По образование съм библиотекарка, но от 11 години имам малко магазинче за материали за художници в Казанлък - Пламарт , а в последствие и за хоби материали. С картички започнах да се занимавам преди около 6 години , сега правя май повече албуми , но обичам ръцете ми да са изцапани с мастила и лепило.
Тъй като най - любимият ми празник е Коледа, с дъх на домашни сладки и печени орехи, реших да ви предизвикам с нещо зимно, а именно второто ми любимо нещо след Коледа - снежните човеци.
Липсва ми времето, когато децата ми бяха малки и с нетърпение чакаха и най - малкия сняг , за да излязат да си направят Снежко, баща им да се суети край тях и да се чуди как да го направи по - голям ,а кучето да подскача наоколо, заразено от ентусиазма на всички. И аз да ги гледам от прозореца - не обичам да ми е студено, но обичам Снежковци, накарали бащи и деца да играят заедно , а майки спокойно да пекат сладкиш в затоплената кухня с чаша кафе в ръка.
Ето я и моята картичка направена буквално в последната минута, но отново в семеен уют - Снежко е оцветен от дъщеря ми, Пламена, и тя настояваше да участва .
А това е наградата за победителя:
Снежно да ви е ... и топло , с мирис на джинджифил и канела!

Крайният срок за участие е 23,59ч на 1 декември 2016г.

Моля, да участвате с НОВИ ПРОЕКТИ, създадени след датата на задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка участие като отделен линк. И моля с проект участвал в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си или фейсбук страницата си/албума/ добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участия без линк водещ към предизвикателството, в което са включени няма да бъдат зачитани!





Няма коментари: