14 октомври 2016 г.

Картичкофурийско предизвикателство 314 "Страни по света"

Здравейте!
Искам да благодаря на Elli за това, че избра мен за победител в нейното предизвикателство. Тази победа също е и голямо предизвикателство за мен. Не съм очаквала да стигна до тук.
Много се радвам, че днес аз, Ира Бантикова, ще ви предизвикам.
Тази седмица предизвикателството малко е свързано с география и темата ще бъде "Страни по света". Изберете една страна и направете картичка в цветовете на нейното знаме. Например, ако става дума за България, тогава използвайте в картичката си бял, зелен и червен цвят. Ще бъде още по-интересно, ако използвате някой символ или предмет, който е свързан с избраната страна.
Аз избрах Украйна. Националното знаме на Украйна се състои от светло синьо и жълто. Като символ на страната използвах герб, който се нарича "тризуб".

Наградата от мен ще бъде два силиконови печати, хартиени елементи и още нещо.

Очаквам вашите картички. Хайде да пътуваме по света заедно! :)

Благодаря на Ира Бантикова за оригиналното предизвикателство!

Вдъхновение за предизвикателството "Страни по света" създадоха Картичкофеите:

Докато правих тази картичка в съзнанието ми изникна "Една Българска роза за теб, нека тя да ти напомня с ароматният си цвят за балкана,за морето и за всички нас..."



Бяло, зелено, червено! Любимият ни трибагреник. Обожавам обширните ни поля, високите ни планини, безбрежното море. Обожавам пролетните осеяни с макове полета! А вие? С какво свързвате дадена страна? Покажете ни го в картичка

И една малка подсказка - ТУК можете да видите флаговете на всички държави в света, плюс малко информация за всяка от тях.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 27 октомври 2016г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





Няма коментари: