16 септември 2016 г.

Картичкофурийско предизвикателство 311 - „Покажи ми нещо любимо”

Здравейте, мили хора!

Искам отново да благодаря на Кат за това, че избра мен като победител в нейното предизвикателство. Доста отдавна не се бях включвала в предизвикателство и бях забравила колко е хубаво усещането. Наистина искам да съм по-дейна, имам много идеи в главата, но уви времето не достига. Но, аз не губя надежда и от време на време гледам да се докосна до консервираните си материали.
Сега е мой ред да задам предизвикателство и доста мислих какво да е то. Накрая реших, че искам да ни е пъстро, изпълнено с любов и направено с желание. И така, мили мои, темата ще бъде – „Покажи ми нещо любимо”... Дали ще е печат, или ще е техника, дали ще е мастило, или пък цветова комбинация, Вие решавате. Аз ще съм тук и ще Ви очаквам.
Ще има две наградки за двама от Вас. Това са два печата на прекрасните Gorjuss момиченца. Те ще Ви очакват в магазин Uau.bg като доставката е поета от мен. Ако пък решите да си напазарувате за повече от 100 лева, то тогава ще си получите безплатната доставка от магазина.
Роси Катрева

Своите любими неща претвориха в картички и Картичкофеите:

Като погледна назад се оказва,че най много проекти съм правила в розово-лилавата гама, може би защото това са любимите ми цветове за работа.
Затова реших да покажа и тази кутия, с релеф и цветя, които почти винаги използвам. Надявам се да съм ви вдъхновила и да вземете участие в това предизвикателство.
Хубав и усмихнат ден от мен!


Обичам да правя бебешки картички.


Крайният срок за участие е 23,59ч на 29 септември 2016г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.







Няма коментари: