24 юни 2016 г.

Картичкофурийско предизвикателство 302 - "Монохромна картичка"

Здравейте, мили картичкофурии.
Имам честта да задам следващото предизвикателство.
Предполагам, че на всички вас ви се е искало да създадете картичка, която да е много шик, много елегантна и изискана. За мен олицетворение на такова излъчване имат монохромните картички.
Признавам си, този стил ми е труден, аз обичам цветните неща :) И затова ви предизвиквам да покажете вашите монохромни проекти без ограничения за гамата, в която ще работите. А за вдъхновение ви представям три от моите картички:
А за победителката ще има скромна награда-ръчно изработено бижу от мъниста-стара, стара техника :

Татяна Попова

Благодаря на Татяна Попова за монохромното предизвикателство!

За вашето вдъхновение монохромни творби създадоха и Картичкофеите:



Имате ли любим цвят? А пробвали ли сте да творите само с него? Много е забавно.Може да използвате всички на нюанси на цвета плюс бяло и черно(макар че ако искате да сте съвсем монохромни се предизвикайте да направите картичка само в един цвят :) )
Моята е синя. Като небето, като морето и като очите на дъщеря ми, в които потъвам, когато се вгледам. Обичам този цвят. особено в този сезон. Напомня ми за слънцето, морето и безгрижните почивни дни.
Чакам с нетърпение да видя с кой цвят ще ме изненадате вие :)



Картичката е изработена по техниката Triple Time Stamping, но шарката е направена с паста за релеф. Фонът, както и релефът са оцветени с дистрес мастила.


Крайният срок за участие е 23,59ч на 7 юли 2016г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.







1 коментар:

Анонимен каза...

това е моята картичка,ако не съм прекалено закъсняла..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208154309993227&set=a.1410338296222.2052523.1165427324&type=3&theater