15 април 2016 г.

Картичкофурийско предизвикателство 295 - Многослойна картичка

Здравейте мили творящи хора!
За мен е голямо удоволствие и радост отново да ви предизвикам. Мисля, че този път темата е много лесна и се надявам да ви вдъхнови и да се включите с не едно участие.
Предизвиквам ви да направите многослойна картичка или таг или каквото хартиено произведение решите.
Единственото условие е , освен основата, да използвате още минимум 2 слоя( пласта) хартия. Всичко останало оставям на вашето въображение.

Ще ви очаквам с нетърпение.
Мария

Благодаря на за интересното предизвикателство!

Многослойни картички за вашето вдъхновение създадоха Картичкофеите:






Тази картичка се „роди” много спонтанно,като подарък за една клиентка,която беше направила поръчка. Реших да я изненадам с нещо малко от мен. Надявам се да ѝ хареса,а също и на Вас! Ще се радвам да съм Ви вдъхновила поне малко и да вземете участие в предизвикателството.
Хубав и усмихнат ден от мен !




Диди Георгиева - didStef
Крайният срок за участие е 23,59ч на 28 април 2016г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





1 коментар:

Villi каза...

Здравейте, сега виждам, че съм поставила линка грешно... няма как да го оправя вече, така, че ще поставя тук правилния линк с участието ми - ако решите да го зачетете:

http://gift-cards-villi.blogspot.bg/2016/04/blog-post_28.html

Поздрави :)